FIZYKOTERAPIA

Od 15 maja 2018r.  –  rozszerzyłam zakres swoich usług fizjoterapeutycznych  o zabiegi fizykoterapeutyczne:  laseroterapię i terapię ultradźwiękami.

Do laseroterapii wykorzystuję aparat BTL 4110 Smart + Premium wraz z sondą IR o mocy 100 mW i długościa fali 810 nm

Terapia laserowa to nieinwazyjna metoda terapeutyczna opierająca się na zastosowaniu spójnego, spolaryzowanego i monochromatycznego światła w formie wiązki lasera. Wiązka laserowa jest absorbowana przez tkanki, a jej energia jest przekazywana głęboko do komórek tkankowych, aby pomóc zachować ich prawidłowe funkcjonowanie.

Laser biostymulujący (niskoenergetyczny) ma działanie: przeciwbólowe, przeciwzapalne, przeciwobrzękowe, bioregeneracyjne, przyspieszające gojenie: ran i powierzchownych urazów, przez co wykorzystywany on jest w: reumatologii sportowej, stomatologii, dermatologii czy kosmetologii medycznej.

• Wskazania do wykonania zabiegu:

choroba zwyrodnieniowa stawów
    zapalenia okołostawowe
    zapalenie ścięgien, powięzi, pochewek ścięgnistych i kaletek stawowych
    przewlekłe stany zapalne
    nerwobóle nerwów obwodowych
    zespoły bólowe w przebiegu dyskopatii w lędźwiowym i szyjnym odcinku kręgosłupa
    zespoły powstałe w wyniku przeciążeń mięśni i tkanek miękkich okołostawowych
    utrudniony zrost kości
    neuropatia cukrzycowa
    trudno gojące się rany i owrzodzenia                                                                                                                                                                                                               cieśń nadgarstka,                                                                                                                                                                                                                                                  dna moczanowa

Przeciwwskazania do wykonania zabiegu: