ĆWICZENIA ROTACYJNE KRĘGOSŁUPA

   WSTĘP:

Zachęcam do zapoznania się z propozycjami ćwiczeń "specjalnych", stosowanych w mojej praktyce. Są one według mnie bardzo cenne i zamieszczam  je tutaj dla tych, którzy szukają „ratunku” dla swojego kręgosłupa, dla zdrowia. Super jak już poczuliście, że jesteście gotowi na systematyczny trening ćwiczebny. Być może  ćwiczenia te już dobrze znacie, a ja wam tylko o nich przypominam... W szczególności są powszechne i doceniane w środowiskach ludzi  poszukujących różnych metod, na prowadzenie zdrowszego stylu życia. Programy tych ćwiczeń  wymagają  systematycznego treningu, a  przy nauce ich – wytrwałości. Wówczas są gwarancją niesamowitej skuteczności w utrzymywaniu pożądanego zdrowia. Warto spróbować znaleźć dla siebie trochę czasu, chociaż 2 razy w tygodniu po jednej godzince na ćwiczenia. Zapunktuje to szybko,  jak odzyskamy wspaniałe samopoczucie i przyjemność

Czytaj więcej: ĆWICZENIA ROTACYJNE KRĘGOSŁUPA - 5 SERII

ĆWICZENIA IZOMETRYCZNE WEDŁUG ILSE BUCK

W mediach roi się od porad, jak ćwiczyć. Z różnych jednak przyczyn wielu z nas prowadzi mało ruchliwy tryb życia, a podjęcie regularnego treningu pozostaje w sferze planów. Może więc znajdziecie trochę czasu na gimnastykę izometryczną, która może okazać się pomocna w życiu codziennym. Izometria jest systemem ćwiczeniowym opartym na napinaniu mięśni w bezruchu, którym stawiany jest bierny opór. Wielkim atutem izometrii jest to, że można ją wykonywać wszędzie i o każdej porze dnia. Przy zmęczonych pracą mięśniach daje im nie tylko chwilę wytchnienia, lecz również wzmocnienie i regenerację mięśni. Poza tym pomaga w zmienianiu błędnych nawyków postawy.

Czytaj więcej: ĆWICZENIA IZOMETRYCZNE WG ILSE BUCK